Recomandari personalizate

Mai este suficient in ziua de azi sa ai doar un magazin online bine facut, cu tot ce implica acest lucru: produse cu detalii bogate, poze la calitate superioara, impartit cum trebuie pe categorii, dotat cu filtre relevante, cautare care chiar sa iti ofere rezultatele dorite si de ce nu - operatori amabili si un sistem de garantii bine pus la punct?

Tot ce am insirat mai sus, sunt caracteristici absolut obligatorii daca vrei ca magazinul tau sa aiba succes pe termen lung si sa nu fie doar unul din miile de magazine care apar si dispar peste noapte.

Dar lucrurile evolueaza, apar tehnologii noi, care pot imbogati semnificativ rata de conversie sau care pot spori vanzarile existente ale magazinului tau online.

In acest articol vom vorbi despre experienta personalizata a vizitatorului/clientului pe un magazin online.

Ce inseamna experiente personalizate?

In primul rand, inseamna ca magazinul tau sa fie viu, si sa ofere continut (produse) in functie de persoana care il viziteaza.

Pentru a avea aceasta functionalitate, trebuie implementat un sistem de machine-learning care sa invete actiunile utilizatorului.

Aceste actiuni pot fi: "vizualizare produs", "rating produs", "comentariu produs", "conversie" (produs cumparat). Pe baza acestor actiuni, la care se adauga actiunile tuturor utilizatorilor site-ului, un algoritm de predictii avansat poate sa genereze recomandari.

Fiecare din aceste actiuni insirate mai sus are o pondere diferita. Evident, o conversie o "sa cantareasca" mai greu decat o vizualizare de produs sau un rating.

Solutia www.powercart.ro vine cu un asemenea modul de machine learning, iar un exemplu de implementare in prima pagina a magazinului, poate sa arate in felul urmator: Recomandari produse magazin online

Unde pot aparea aceste recomandari?

  • In general aproape oriunde. Sunt utile in homepage-ul magazinului, pentru a avea o prima pagina dinamica si mereu proaspata.
  • In pagina de multumire, dupa trimiterea unei comenzi. Astfel clientul poate sa descopere produse noi, similare cu cele comandate si sa mai efectueze sau sa completeze comanda anterioara.
  • In pagina de detalii produs, unde pot fi recomandate produse similare, cu cel vizualizat, sau cine a cumparat acest produs a mai cumparat si x sau y.
  • In catalogul de produse, iarasi este un loc ideal, de recomandari produse, dar doar din acea categorie.

Singura limita la un asemenea sistem este doar imaginatia.

Implementarea acestui sistem in magazinele clientilor nostri a marit semnificativ numarul comenzilor si rata conversiilor.

Recomandari personalizate intr-un magazin online. Moft sau necesitate?
5 (100%) 6 votes

Adauga un comentariu

Adresa email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *.


*

Scroll to Top